2-dniowe szkolenie FLORYSTA/DEKORATOR

Interesuje Cię praca dekoratora lub florysty?

Jesteś osobą kreatywną i marzysz, aby pasja stała się sposobem na życie?

Chcesz współtworzyć eventy i piękne śluby?

Dwudniowe, intensywne szkolenie

– 16 godzin praktycznych zajęć z dużą ilością wiedzy to to, czego potrzebujesz!

 

Celem naszego szkolenia jest przygotowanie kursantów do pracy jako florysta / dekorator.

Nabyta wiedza i umiejętności mogą być w pełni wykorzystane podczas pracy w kwiaciarni, firmie dekoratorskiej lub agencji ślubnej.
Zagadnienia dotyczące promocji i marketingu z pewnością ułatwią start własnego biznesu lub wniesienie na wyższy poziom istniejących już firm.

Doświadczenie naszych szkoleniowców z pewnością pozwoli kursantom na nowe, świeże spojrzenie w branżę dekoratorską, a młoda kadra dydaktyczna zapewni poznanie aktualnych trendów.

PODCZAS SZKOLENIA ZAPEWNIAMY:

 

– ciepły posiłek dla każdego uczestnika

– kawa/herbata oraz słodkości

– narzędzia i materiały do pracy

– notatnik z możliwością zapisywania oraz zbiór niezbędnych informacji i kluczowych podstaw

– profesjonalne zdjęcia prac i aranżacji, które będą stanowić PORTFOLIO uczestników po szkoleniu

– certyfikat ukończenia szkolenia

– 20% rabatu na nocleg w Hotel Podlasie lub Hotel Traugutta 3 w Białymstoku dla uczestników szkolenia spoza Białegostoku i ich osób towarzyszących

ZAGADNIENIA PORUSZANE PODCZAS SZKOLENIA:

– prezentacja własnej marki i marketing w branży dekoratorskiej

– właściwa komunikacja oraz obsługa klienta

– przygotowanie oferty oraz wycena usług na konkretnych przykładach

– sprzedaj swoje usługi – jak stworzyć profesjonalne, estetyczne i wyróżniające się portfolio

– narzędzia, preparaty i pomoce niezbędne w pracy florysty / dekoratora

– zasady tworzenia kompozycji roślinnych (kompozycje w naczyniach, bukiety, przypinki, korsarze, wianki)

– kształty kompozycji jako podstawa i punkt wyjścia do każdej aranżacji

– rodzaje kwiatów, techniki ich pielęgnacji oraz czynniki determinujące zakup

– analiza i omówienie podstawowych przestrzeni (kościół, USC, plener, sala weselna, firma klienta), sposoby ich aranżacji oraz dobór kompozycji roślinnych

– dekoracje innych stref podczas event’ów (ogród, słodki stół, bar, photo zone, samochód)

– etykieta łączenia ze sobą kolorów, kwiatów i materiałów dla spójnego utrzymania koncepcji wydarzenia

– dobór dodatków podkreślających tematykę event’u

CENNIK:

 2 500 zł

w przypadku płatności z góry w momencie zapisu

– płatność ratalna –

1 300 zł

(I rata)  w momencie zapisu

+ 1 300 zł

(II rata)  do dnia szkolenia

opinie klientów

„Serdecznie polecam dziewczyny z GOOD LOOK!

Dużo cennych rad zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych.

Indywidualne podejście do każdej dziewczyny oraz bardzo dużo praktyki.

Iza florystka – zakochana w kwiatach i w swojej pracy, Monika – optymistka zarażająca pomysłami.

Duet idealny!

Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w szkoleniu.

Polecam.”


– Marlena

„Chciałabym Wam bardzo podziękować za szkolenie.

Tyle praktyki nigdzie indziej bym raczej się nie nauczyła i dzięki temu mogę powoli spełniać swoje marzenia.

Posiadacie ogromną wiedzę, którą potraficie w prosty sposób się podzielić z innymi, co bardzo się ceni w szkoleniach.

Ogrom wiedzy przekazany w prosty sposób, dzięki czemu nawet osoba, która nie miała wcześniej styczności z kwiatami potrafiłaby stworzyć piękną kompozycję.

Będę Was polecała i z chęcią skorzystam z kolejnego szkolenia, ale takiego skierowanego do osób, które już wcześniej były u Was na szkoleniu, w celu doskonalenia umiejętności

Pozdrawiam Was gorąco i jeszcze raz dziękuję za te dwa dni spędzone w Waszej pracowni.”


– Karolina

„Serdecznie polecam szkolenie u GOOD LOOK weddings&events.

Duża dawka wiedzy poparta praktyką i nieoceniona pomoc prowadzących, zarówno przy warsztatach jak i w kwestiach merytorycznych sprawia, że szkolenie wznosi się na wyższy poziom.

Polecam szkolenie zarówno początkującym, jak i osobom działającym już w branży ślubno-florystycznej.

Wiele ciekawych uwag i wskazówek to dodatkowe punkty dla których warto tam być.

A to wszystko w miłej atmosferze, przy kawie i słodkościach .

Dziękuję i pozdrawiam.”


– Katarzyna Twardowska Partyszop.pl